فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی

فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی

بهرام پروهان

یکی از نمونه های فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی را می توان توري رولينگ را نام برد.  توری رولینگ به صورت کرکره اي توانايي جمع شدن را دارد توري آن متحرک ولي داراي فريم ثابت مي باشد. در پنجره های فولکس واگنی سيستم بازشو پنجره به صورت ريلی و مانند ماشين های فولكس واگن مي باشد. این نوع پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاصی که دارد ، دارای مصارف خاصی هم می باشد.
فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی به دلیل سيستم بازشوی خاص پنجره دو جداره فولکس واگنی که به صورت ريلی و مانند ماشين های فولكس واگن مي باشد مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشد.در و پنجره دو جداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق در و پنجره دو جداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد.کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات در و پنجره دو جداره فولکس واگنی است. در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خود مصارف خاصی نیز دارد و سيستم بازشوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به صورت ريلی و مانند ماشين های فولكس واگن مي باشد. اين پنجره دوجداره قابليت ساخت در ابعاد مختلفي را دارد، همچنین به دلیل اين كه بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرك آن بر روي لنگه ثابت قرار گيرد، پس اين پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته مي شوند.
مزايای خرید و نصب در و پنجره دو جداره فولکس واگنی این پنجره ها شامل باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشند. یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع در و پنجره دو جداره فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. پیشرفت تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات در و پنجره دو جداره فولکس واگنی آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که در و پنجره دو جداره فولکس واگنی را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی می گردد.

پنجره فولکس واگنی


فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی دارای سه نوع می باشد:
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق مکانیکی
که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی با  یراق سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی
آب بندی و هوابندی کامل و قوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی :
در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.
اجرای نمای شیشه دوجداره با حداکثر اندازه و کمترین تعداد باشو و تقسیم بندی:
یکی از مهمترین مسائل در ساخت و فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.
اما در در و پنجره دو جداره فولکس واگنی مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.
فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی:
در برخی مواقع نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می یابد و این نیاز با باز کردن درب و پنجره میسر می شود. اما با باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا با خود مهمان هایی ناخوانده بهمراه می آورد که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره نصب می گردد.
یکی از خدماتی که گروه صنعتی الماس upvc ارائه می دهد، تولید و نصب توری بر روی انواع درب و پنجره می باشد، که بدون ایجاد مزاحمت هنگام باز و بسته کردن در و پنجره راه های نفوض حشرات و موجودات موزی را مسدود ساخته و هم زمان امکان تهویه هوا را نیز فراهم می سازد. حسن بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ آنست که در مواقع بسته بودن پنجره،ها توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.مکانیزم توری های جدیدکاملا با مکانیزم توری های قدیمی متفاوت است و دارای قاب ثابت هستند و همچنین از توری های غیر فلزی استفاده می گردد.
ویژگی های فنی پنجره فولکس واگنی:
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی آنتی باکتریال:
توری های استفاده شده در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم انواع مختلفی و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند. ولی چیزی که در همگی آنها یکسان است این است که همگی آنها مانع نفوذ حشرات موذی میشوند. این شرکت با استفاده از نسل جدید توری های جمع شونده تمامی نواقض و معایب توری های موجود را حل کرده. و اقدام به تولید توری های آنتی باکتریال نموده است. این نوع توری ضد حشره بوه و مانع نشستن آنها برروی توری می شوندو حشرات را از خود دور می کند.
گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.
از این رو این شرکت برای فروش توری برای در و پنجره فولکس واگنی و حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره فولکس واگنی استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: